شناسایی ۲۲ خبرنگار و گزارشگر دفاع مقدس و مدافع حرم در گیلان

پارسا از شناسایی ۲۲ خبرنگار و گزارشگر دفاع مقدس و مدافع حرم در گیلان خبر داد و گفت: شناسایی فعالیت های اصحاب رسانه در این حوزه ادامه دارد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز(چهارشنبه،۹ مهر) در مراسم بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اظهار کرد: اصحاب رسانه در شکل‌گیری پیروزی انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس فعالیت چشم‌گیر و تاثیرگذاری داشته‌اند.

 

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی خبرنگاران در کنار رزمندگان تمام لحظات را به نحو احسن گزارش دادند گفت: قلم به دستان زمان بودند که اینگونه با تهیه گزارش و تصویر توانستند  رشادت‌های رزمندگان و جوانان غیور آن زمان را ثبت و ماندگار کنند.


پارسا به نقش رسانه‌ها در تغییر و تحولات جامعه اشاره کرد و افزود: امروز نیز دشمنان در جنگ نرم وارد شدند و در برابر این تهاجمات فرهنگی، قلم خبرنگاران این مرز و بوم راه‌گشا بوده و  اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند.


وی ادامه داد: دشمنان درصدد بودند که روزنه امید را از ملت ایران بگیرند اما امروز شاهد پیشرفت‌های استراتژیک ایران اسلامی در دنیا هستند.‌


مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان تصریح کرد: خبرنگاران این مرز و بوم با قلمشان از کیان و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع و حراست کردند.


پارسا به پیشرفت‌های نظامی کشور اشاره کرد و افزود: با توسعه تجهیزات نظامی، ایران اکنون این قابلیت را دارد که در ۱۵ ثانیه از کیان مملکت دفاع کند.

 

وی با بیان اینکه ۲۲ خبرنگار و گزارشگر دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در گیلان شناسایی شده است خاطرنشان ساخت: تا کنون توسط فعالان عرصه رسانه گیلان ۳۰۰ ساعت فیلم از دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به صورت مستند و گزارش تهیه و تدوین شده است.

 

گفتنی است، در ادامه این مراسم از عکاسان و گزارشگران جبهه و جهاد تجلیل شد.


 

کد خبر 978060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha