جایگاه و خاستگاه تربیت شهدا، سنگر مساجد است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: جایگاه و خاستگاه تربیت شهدا مساجد، مجالس مذهبی و جلسات قرآن در منازل و اجتماع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در آئین تجلیل از  هنرمند شهید ابوالفضل عباسی گفت: تربیت و پرورش فرزندانی غیور با ویژگی های والای شخصیتی به دلیل زمینه سازی هایی است که پدران و مادران بزرگوار شهدا انجام دادند.

 

امام جمعه آران و بیدگل، جایگاه و خاستگاه این نوع تربیت را سنگر مساجد، مجالس مذهبی و جلسات قرآن در منازل و اجتماع بیان کرد و اظهار داشت: برای تربیت چنین جوان هایی این خاستگاه ها نباید تضعیف شود و دولت و رسانه ای مثل صدا و سیما زمینه ساز پرورش چنین تربیتی هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر اینکه بهترین پاسداشت شهدا عمل به وصایای آن هاست بیان داشت: شهدای ما نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک سرمایه عظیم از خود به جا گذاشتند و وصیت آن ها این است که این انقلاب به دست نااهل نیفتد و تابع مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشیم.

 

همزمان با گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس، آئین تجلیل از شهید هنرمند ابوالفضل عباسی یکی از شهدای موسس کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل و کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد، با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده  شهید عباسی و اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 978109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha