بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان باید مطالبات رهبری در عرصه تعلیم و تربیت را مجدانه پیگیری کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه به رغم همه این موفقیت ها اما در نظام تعلیم و تربیت عقب ماندیم؛ گفت: ما باید به عرصه نانو و سلول های بنیادین افتخار کنیم اما در تعلیم و تربیت حرکت ما در تراز انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سجاد صدیقی، چهارشنبه(9 مهر)در مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان گفت: در حیات 41 ساله انقلاب علیرغم کم لطفی هایی که به انقلاب می شود اما بدون اغراق در خیلی از عرصه ها کارهای شگفت آوری انجام شد و امروز با شدیدترین تحریم ها اما همه فروشگاه های ما پر از ارزاق عمومی مردم است.

 

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور دستاوردهای انقلاب با رنج ها و مشقت ها و با خیانت ها و نامردی ها به دست آمده و نباید تصویر کشور را تیره و تار جلوه داد زیرا در بدترین وضعیتی که برای هیچ کشوری در دنیا قابل تصور نیست و با تحریم های شدید و قساوت هایی که علیه ما است اما صلابت جمهوری اسلامی به گونه ای است که دشمن لاتی مثل ترامپ التماس می کند که ایران با او مذاکره کند.

 

 

وی به اعزام موفقیت آمیز کشتی ایران به ونزوئلا اشاره و تصریح کرد: ایران هیمنه ابرقدرت ها را شکست زیرا دریا حریم جریان استمعار است و دریا سیطره و قدرت است اما برای ما عادی شده در حالی که هر یک { از این موفقیت ها}مثل پتک هیمنه استعمار را فرومی ریزد.

 

 

صدیقی ادامه داد: در منطقه ای که قرار بود همه معادلات عوض شود و از هیمنه اسلام چیزی باقی نماند و دشمن هفت هزار میلیارد دلار فقط در سوریه هزینه کرد در حالیکه بودجه ایران در یک سال 80 میلیارد دلار است؛ اما اتفاقات دیگری افتاد.

 

 

وی با تأکید بر اینکه معادله قدرت و انقلاب و امام و مسیر رفته را باید فهم کنیم زیرا در خیلی از عرصه ها قدرت های عجیبی کسب کردیم؛ اظهار داشت: اصل اتفاقی که رقم خورده بزرگ است و جمهوری اسلامی حقیقت پرافتخاری طی کرده است.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه به رغم همه این موفقیت ها اما در نظام تعلیم و تربیت عقب ماندیم؛ توضیح داد: ما باید به عرصه نانو و سلول های بنیادین افتخار کنیم اما در تعلیم و تربیت  حرکت ما در تراز انقلاب اسلامی نیست و مقام معظم رهبری در این باره به نوعی نهیب جنگ زدند زیرا دیدید چگونه دشمن زیرکانه 2030 را آورد.

 

 

وی ادامه داد: سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در حقیقت چکیده مطالبات 25 ساله ایشان است و هر دانشگاه باید سنگر جنگی شود که اگر دیر بجنبیم آخرین دژهای هویتی ما از دست می رود.

 

 

اسماعیل کاخ، مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان هم طی سخنانی کوتاه طرح «اعتلا» در بسیج دانشجویی با هدف تربیت جوان مؤمن انقلابی مورد توجه قرار داد و افزود: در این طرح دو موضوع «رشد و کادرسازی» و «نقش آفرینی» مد نظر است.

 

 

وی همچنین از تهیه محتوای در خور شأن در تراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج دانشجویی خبر داد.

کد خبر 978128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha