رسانه بهترین ابزار برای تبیین و ترویج اندیشه های اسلامی است

مقسم گفت: در عصر کنونی رسانه ها در کنار نقش اطلاع رسانی، تعلیمی و تربیتی، در ترویج و تبیین ارزشهای اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر مقسم» امروز (چهارشنبه 9 مهر) در نشست فعالان عرصه فضای مجازی استان گلستان با اشاره به اینکه، خبرنگاران و فعالان رسانه ای مدافعان ارزش های جامعه و کشور هستند، گفت: فعالان عرصه رسانه ضمن اینکه باید مدافع ارزش های دینی و معنوی جامعه اسلامی باشند باید مروج آنها نیز باشند.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اشاره به فعالیت های رسانه ای شهید آوینی در طول دوران دفاع مقدس، افزود: شهید سید مرتضی آوینی قاصد و روایتگر حماسه های دلاورمردان ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس بود که با هنر خود رشادت های همرزمان و فرزندان این مرزوبوم را به تصویر كشید و اثرهایی ماندگار خلق كرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، شهید سردار سلیمانی نماد تقریب و وحدت بود با اشاره به خدمات فراوانی که این شهید بزرگوار به مردم بزرگ ایران و کشورهای مسلمان دیگر انجام داده بود، اظهارداشت: وجود شهید سردار سلیمانی سرشار از عشق و ایمان خالصانه بود و همه عمر خود را به جهاد و مبارزه در راه خدا سپری کرده  و الگوی مسلمانان در زمینه وحدت بود.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب نیز افزود: امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی اگر همان محبت و همدلی گام اول را داشته باشیم قطعا موفق و سربلند خواهیم بود.

 

وی با اشاره به هدفگذاری دشمن برای از بین بردن اعتقادات نسل جوان در فضای کنونی، گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی در پی نشر تفرقه و نا امیدی است و با تولید محتوای مخرب در پی آسیب رساندن به بنیان خانواده و ایجاد تفرقه است و باید با بصیرت و امید با استفاده از جوانان باهوش و انقلابی این عرصه را برای دشمن تنگ و در برابر هجمه های آنان ایستادگی کرد.

 

مقسم با تاکید بر اینکه امروز جهش تولید در گرو رزق حلال، همدلی و انسجام است، افزود: آنهایی که امید به پیشرفت کشورمان دارند باید در خدمت نظام و ارزش های اسلامی مان باشند و آلبوم دفاع مقدس نمونه ای از دانشگاه بصیرت افزایی، معنویت و حفظ ارزش های دینی و اسلامی است.

 

گفتنی است، نشست فعالان عرصه فضای مجازی استان گلستان با گرامیداشت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در گرگان برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 978133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha