رویکرد شهرداری رشت کار جهادی است

شهردار جدید رشت با اعتقاد به اقتدارگرایی، قانونمندی و شایسته سالاری گفت: رویکرد شهرداری رشت در ۱۰ ماه پیش رو، کار جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر رشت که شامگاه چهارشنبه( ۹ مهر ) برگزار شد، «سید محمد احمدی» با اکثریت آرا، به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.


وی پیش از انتخاب، با حضور در این جلسه و ارائه برنامه، شعار خود به عنوان شهردار را " کار جهادی" عنوان کرد.


احمدی با ارائه برنامه کوتاه مدت برای ۱۰ ماه پیش رو گفت: در ۱۰ ماه پیش رو، مطمئنا برنامه های عملیاتی برای شهر دارم که بر پروژه های عمرانی و بهبود درآمدهای شهرداری متمرکز خواهد بود.


احمدی که سابقه فرمانداری رودبار، لاهیجان و رشت را در کارنامه کاری خود دارد، افزود: راه اندازی سامانه مدیریت کنترل پروژه ها و قراردادها در شهرداری، پیگیری تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، ساماندهی رودخانه های گوهررود و زرجوب و اتمام پروژه های نیمه تمام شهری از اولویت هایی است که در ماه های پیش رو اجرایی می‌شود.


شهردار جدید رشت با تاکید بر کرامت انسانی کارکنان شهرداری گفت: یک سازمان موفق، سازمانی اقتدارگرا و قانونمند است که کرامت انسانی در آن ارزشمند است.


وی افزود: در همین راستا، با تکیه بر اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شهرداری است، شایسته سالاری را مدنظر قرار داده و پرداخت حقوق کارکنان در هر سطحی ( رسمی و شرکتی) به طور همزمان انجام خواهد شد.


احمدی با اشاره به اینکه شهرداری یک سازمان پاسخگوی اجتماعی است ادامه داد: هوشمندسازی شهرداری از مهمترین اقداماتی است که باید انجام شود و این مهم با تمرکز بر ناحیه محوری امکانپذیر است.


وی به مطالبات شهرداری هم پرداخت و گفت: کارگروه ویژه ای برای احصا مطالبات شهرداری و جذب اعتبارات ملی تشکیل خواهد شد.


*اعتماد شهروندان به مدیریت شهری جلب شود

پیش از انتخاب احمدی به عنوان شهردار جدید رشت، «سید عیسی مهدوی» هم به عنوان یکی از دو کاندیدای تصدی بر شهرداری رشت، به ارائه برنامه های خود در جلسه شورا پرداخت. وی که فرماندار تالش است با بیان اینکه هیچگاه نگاه حذفی نداشته اظهار کرد: باید در کوتاه مدت، اعتماد شهروندان را به مدیریت یکپارچه شهری جلب کنیم.


وی با اشاره به چالش های شهر رشت و شهرداری این شهر افزود: چالش پسماند، ترافیک، پروژه های نیمه تمام بازآفرینی و گسترش حاشیه نشینی از مهمترین مشکلات شهر رشت است.


مهدوی که سابقه فرمانداری رشت را هم دارد به سایت سراوان پرداخت و راه حل مشکل لندفیل سراوان را اجرای اقدامات چندمنظوره دانست.


وی اولویت بندی را اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری عنوان و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت نیروهای داخل شهرداری می توان در کوتاه مدت، بسیاری از پروژه ها را به اتمام رساند و خدمات بهتری به شهروندان ارائه کرد.

کد خبر 978293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha