برگزاری همایش پیاده روی و مسابقه تیراندازی در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» گفت: اعضای این کانون همچنین در ادامه این همایش در یک مسابقه تیراندازی شرکت کردند.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک همایش پیاده روی با حضور و استقبال بچه های مسجد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: در این برنامه پیاده روی که تعداد 30 نفر از اعضای این کانون حضور داشتند، مسیر مسجد «الغدیر» تا تپه «نورالشهدا» در شهر جهرم پیمایش شد.

 

وی بیان کرد: اعضای این کانون فرهنگی و هنری سپس با حضور در مقبره شهدای گمنام شهرستان جهرم، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 

صادقی به دیگر برنامه های این همایش پیاده روی اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در ادامه این همایش به اجرا در آمد و اعضای نوجوان کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» که در این برنامه حضور داشتند، در یک برنامه جذاب و مفرح با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه به منظور گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس چندین برنامه فرهنگی و اجتماعی با تلاش اعضای این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد که از مهمترین آنها برگزاری ویژه برنامه شب خاطره دفاع مقدس با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه جهرم بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» ادامه داد: در این برنامه، رزمندگان محله «الغدیر» در دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات رشادت های شهدا و رزمندگان در آن دوران درخشان پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با حضور خانواده شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، اهالی مسجد و حضور پرشور بانوان، برگزار شد، اظهار کرد: پخش کلیپ از رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های شب خاطره دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» بود.

 

صادقی در پایان با قدردانی از عوامل برگزار کننده برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: این برنامه با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا» در فضای باز مسجد، برگزار شد.

کد خبر 978356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha