کاهش آمار ابتلا نباید موجب نادیده گرفتن اصول بهداشتی شود / شهرستان اردبیل همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد

حبیب زاده گفت: طی روزهای اخیر خوشبختانه شاهد کاهش افراد به مبتلا به بیماری کرونا در استان هستیم اما این کاهش آمار ابتلا نباید موجب نادیده گرفتن اصول بهداشتی شود.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 34 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده که مجموع بیماران به رقم 211 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه طی همین مدت یک بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: طی روزهای اخیر خوشبختانه شاهد کاهش افراد به مبتلا به بیماری کرونا در استان هستیم اما این کاهش آمار ابتلا نباید موجب نادیده گرفتن اصول بهداشتی شود.

 

حبیب زاده تاکید کرد: طی 24 ساعت گذشته 51 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار داشت و 38 بیمار نیز پس از بهبود نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

وی اذعان داشت: شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و خلخال در وضعیت قرمز، شهرستان های سرعین و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان های نیر، نمین، اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید قرار دارد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

کد خبر 978405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha