اجرای طرح «هر کارمند یک حامی معنوی» در مازندران

حجت‌الاسلام عالیشاه از اجرای طرح «هر کارمند یک حامی معنوی» باهدف افزایش سرانه ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در مازندران خبر داد و گفت: کارمندان بخش‌های دولتی و خصوصی با پرداخت ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با اشاره به اینکه طرح «هر کارمند یک حامی معنوی» ازجمله طرح‌های مهمی است که از سوی معاون اول ریاست جمهوری به استانداران ابلاغ‌شده و دبیرخانه این طرح در استانداری مازندران راه‌اندازی شده، اظهار کرد: تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و برگزاری جلسات حضوری با همراهی «علی رجبی وند چالی» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران برای فرمانداران و مدیران کل آموزش‌وپرورش، سازمان صنعت،معدن و تجارت، بانک‌ها، صداوسیمای مرکز مازندران علاوه بر تبیین این طرح زمینه پیوستن کارمندان استان به طرح فراهم شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بابیان اینکه سرانه ایتام به ازای هر فرد 350 هزار تومان است و در تلاشیم تا با اجرای این طرح به 750 هزار تومان برسانیم،گفت: امید است با اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» تمامی ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران از حمایت‌های حامیان بهره‌مند شده و هیچ‌یک از آن‌ها بدون حامی نباشند.

 

وی بابیان اینکه ۹۴ هزار کارمند در استان مازندران وجود دارد که 17هزار نفر از این تعداد به‌عنوان حامی طرح ایتام فعالیت دارند، افزود: انتظار می‌رود با توجه به سابقه دیرینه مردم مازندران در نوع‌دوستی، آن دسته از کارمندانی که تاکنون در این طرح مشارکت نکردند با پرداخت حداقل رقم به ارزش یک‌صد هزار ریال در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه با اجرای این طرح به دنبال افزایش سرانه فرزندان خانوار تحت حمایت هستیم تا به دلیل فقر و تنگدستی از تحصیل بازنمانند، خاطرنشان شد: کمک خیران به ایتام و محسنین در زمینه‌های کمک‌هزینه تحصیلی، درمانی، معیشتی، تأمین مسکن، جهیزیه و ... ارائه می‌شود.

 

کد خبر 978422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha