۱۳ هزار دانش آموز نیازمند خراسان شمالی لوازم تحریر هدیه گرفتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، از اهدای ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و محروم استان خبر داد.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، با بیان اینکه در حال حاضر 13 هزار دانش آموز نیازمند در خراسان شمالی شناسایی شده است، گفت: در قالب سومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، 13 هزار بسته التحریر، هر یک به ارزش 150 هزار تومان در بین این دانش آموزان توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: این بسته ها توسط مراکز نیکوکاری و خیران داخل و خارج استان اهدا شده اند.

 

وی اظهارداشت: تمامی بسته های لوازم التحریر با پیوست فرهنگی تهیه شده تا زمینه آگاهی دانش آموزان از فرهنگ و ارزش های اسلامی و ایرانی ارتقاء یابد.

 

وی با بیان اینکه با وجود شیوع بیماری کرونا، نوع نیازها و تقاضاهای دانش‌آموزان محروم ما تغییر کرده است، اظهار داشت: امروز نیاز دانش‌آموزان محروم ما وسایل الکترونیکی برای آموزش‌های مجازی است که الحمدلله بخشی از آن توسط خیران در حال تامین است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: هم اکنون حدود دو هزار دانش آموز نیازمند در استان نیاز به دستگاه هوشمند دارند.

 

الهی راد با بیان اینکه در خراسان شمالی تعداد ۷۳۸ خانوار با سه دانش آموز به بالا و یک هزار و ۱۰۰ دانش آموزی کنکوری تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: تهیه تبلت رایگان دانش آموزی برای این دو گروه در اولویت است که برای خرید هر یک دستگاه تبلت حدود ۲,۵ میلیون تومان نیاز است.

کد خبر 978424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha