ارسال ۷۵ فقره پرونده بدهکاران بانکهای عامل به کار گروه رفع موانع تولید فارس

کاظمی گفت: در سال جهش تولید تعداد ۷۵ فقره پرونده بدهکاران بانکهای عامل به کار گروه رفع موانع تولید استان فارس ارسال شد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از شیراز، «نازی کاظمی»، امروز (پنج شنبه 10 مهر) از ارسال  پرونده بدهکاران بانک های عامل به کار گروه رفع موانع تولید فارس خبر داد و گفت: در سال جهش تولید تعداد ۷۵ فقره پرونده بدهکاران بانکهای عامل به کار گروه رفع موانع تولید استان ارسال شد.

کارشناس مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی کوار افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص سال جهش تولید و حمایت از کارگاه های تولیدی، 75 نفر از بدهکاران بانکی در زیر مجموعه های امور دام، باغبانی و گلخانه، آب و خاک و صنایع برای اعمال قانون هفت و نیم درصد به کار گروه رفع موانع تولید استان ارسال شد تا در خصوص فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال تصمیمات و اقدامات لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: نحوه  اعمال قانون هفت و نیم درصد به این صورت است که کسانی که دارای معوقات بانکی هستند پس از ارسال به کار گروه رفع موانع و مصوب شدن طرح ها به بانک های عامل معرفی می شوند.

کاظمی تاکید کرد: برابر دستورالعمل بانک در خصوص این قانون  افرادی که بدهی آنها مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش است باید هفت و نیم درصد کل بدهی را پرداخت کنند و مابقی بدهی  با بهره ۱۸ درصد یکساله تمدید خواهد شد.

وی اعلام کرد: در مورد بدهکارانی که دارای معوقات بانکی از نوع سرمایه ثابت هستند نیز، هفت و نیم درصد کل بدهی پرداخت، 6 ماه تنفس و مابقی بدهی بسته به نوع طرح بین سه تا پنج سال با بهره ۱۸ درصد، تقسیط خواهد شد.

کد خبر 978458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha