اجرای طرح احسان قرآن در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان 

مجید خوبی زاده گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی طرح احسان قرآن در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اجرا می شود. 

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی طرح احسان قرآن در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اجرا می شود. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: این طرح قرآنی از امروز آغاز شده و تا 17 مهر ادامه دارد و ثواب تلاوت قرآن کریم هدیه به روح شهدا و اسرای کربلا و همچنین به روح شهدای مقاومت مخصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هدیه می شود.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اولین کانون فرهنگی هنری است که از امروز اجرای این طرح قرآنی را آغاز کرده است.

 

خوبی زاده اضافه کرد: البته کلیه کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در طرح احسان قرآن شرکت کنند بنابراین می بایست برای پیوستن به این ختم بزرگ قرآن کریم و انتخاب حزب به سامانه بچه های مسجد به آدرس  bachehayemasjed.ir مراجعه کنند. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: فلسفه وجودی اربعین حسینی زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و نهضت عاشورا است و ما هیچگاه نباید یاد و خاطره شهدا و اسرای کربلا را از یاد ببریم چرا که امام حسین (ع) و یارانش برای احیای دین اسلام از جان خود گذشتند و اهل بیت آن حضرت نیز به اسارت رفتند. 

 

وی در خاتمه تاکید کرد: شهدای مقاومت نیز برای دفاع از اسلام و برای کمک به مظلومان به شهادت رسیدند پس لازم است که همواره یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

کد خبر 978532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha