تدارک ویژه برنامه های اربعین حسینی از سوی هیات رزمندگان اسلام در ایران/برپایی مواکب سلامت وکمک های مومنانه

مداحی با اشاره به تدارک ویژه برنامه های اربعین حسینی در حرم امام خمینی(ره) و میدان آیینی امام حسین(ع) گفت: برپایی مواکب سلامت و کمک های مومنانه در این ایام مورد توجه قرار می گیرد.

«علی اکبر مداحی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده از سوی هیات رزمندگان اسلام به مناسبت اربعین حسینی گفت: امسال به دلیل شرایط بحران کرونا توفیق اعزام هموطنان و تشکیل موکب ها به عتبات مقدس امکان پذیر نیست، به همین جهت از سوی کمیته مراسم اربعین برنامه های مهمی در این ایام در داخل کشور تدارک دیده شده است.

 

مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام بیان کرد: در داخل کشور در حرم امام خمینی(ره) و میدان آیینی امام حسین(ع) در شب و روز اربعین اباعبدالله الحسین(ع) مراسم عزاداری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد و در این مراسم ها از سخنرانان و مداحان برجسته کشور بهره مند خواهیم بود.

 

 وی افزود: در کشور به تمام موکب ها اعلام شده است، که با توجه به اینکه امسال امکان اعزام به کشورعراق امکان پذیر نیست، مطابق فرمایش مقام معظم رهبری امسال کمک های مومنانه مورد توجه هیات ها قرار گیرد و با  توجه به اوج دوباره کرونا و تاکید استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده، موکب های سلامت را برپا کنند.

 

مدیرستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام به برنامه های اربعین حسینی در بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) که در شب، ظهر و شام اربعین برگزار می شود، اشاره کرد وگفت: حجج اسلام حامد کاشانی و مصطفی کرمی در حرم امام خمینی(ره) سخنرانی خواهند کرد و احمد واعظی، مرتضی طاهری، محمدرضا غلامرضا زاده نیز به مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

 

وی با اشاره به برنامه های روز اربعین حسینی در میدان آیینی امام حسین(ع) گفت: حجت الاسلام ابوترابی فر در این مراسم سخنرانی و محمود تاری، محمد منطقی واصغردوستی و محمودیان به مداحی می پردازند.

کد خبر 978735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha