۵ بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند / ۲۱۹ بیمار بستری در مراکز درمانی استان اردبیل

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان جان خود را از دست داده اند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 25 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند که مجموع بیماران به رقم 219 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی همین مدت متاسفانه 5 بیمار مبتلا به کرونا نیز در مراکز درمانی استان جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون 50 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارد و 21 بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده افزود: با این آمار کل بستری ها استان اردبیل به رقم 7871 رسید که 656 بیمار مبتلا به ویروس کرونا تاکنون جان خود را از دست داده اند.

 

وی عنوان کرد: شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و خلخال در وضعیت قرمز، شهرستان های سرعین و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان های نیر، نمین، اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید قرار دارد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام داشت: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

کد خبر 978836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha