اولین محفل قرآنی «الحسین سفینة النجاة» نهم مهر ماه برگزار شد+تصاویر

اولین محفل قرآنی «الحسین سفینة النجاة» یادبود سرداران مقاومت شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس امروز نهم مهر ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اولین محفل قرآنی «الحسین سفینة النجاة» یادبود سرداران مقاومت شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با همکاری شورای قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، شورای عالی قرآن و رادیو قرآن امروز نهم مهر ماه برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با اجرای تیمور کوشکی، از مجریان باسابقه رادیو قرآن همراه بود، مهدی غلام‌نژاد و سیدمصطفی حسینی، قاریان بین‌المللی قرآن کریم، به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید ‌پرداختند.

همچنین، در ادامه این محفل قرآنی که به یاد سرداران مقاومت، شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد، گروه هم‌خوانی و تواشیح «محراب» نیز به اجرای برنامه هم‌خوانی و همسرایی پرداختند. در ادامه این برنامه نیز بخشی از زیارت اربعین با صدای محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی قرآن کریم، پخش شد.

یادآور می‌شود، محفل قرآنی الحسین سفینة النجاة از شبکه رادیویی قرآن و و صفحات مجازی به نشانی‌های aparat.com/shora.ir/live ،aparat.com/alarbaen/live ،live.alarbaeen.ir و heyatonline.ir/heyat/۴۰ پخش ‌شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 978883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha