تهیه و توزیع بسته های تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند

جعفری از تهیه و توزیع بسته های تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند روستای راوه خبر داد.

«محمد مهدی جعفری» با اشاره به اهمیت تحصیل علم و دانش در بین همه دانش آموزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دانش آموزان امروز آینده سازان ایران اسلامی هستند و همه باید شرایط یکسان برای تحصیل علم و دانش داشته باشند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، مسجد صاحب الزمان (عج) روستای راوه افزود: در این راستا این کانون با شناسایی دانش آموزان نیازمند همزمان با سال تحصیلی جدید اقدام به تهیه لوازم التحریر و نوشت افزار برای این عزیزان کرده است.

 

وی با بیان اینکه بسته های تحصیلی تهیه شده با حفظ کرامت افراد توسط مسئولان کانون به این عزیزان تحویل داده شد، ادامه داد: این بسته ها شامل مداد، دفتر، خودکار و دیگر لوازم مورد نیاز با توجه به پایه تحصیلی دانش آموزان بوده است.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر از کمک های خیرین و نیکوکاران افزود: خیرین و نیکوکاران همواره یارو یاور ما در کمک به محرومین و نیازمندان بوده و هستند و امیدواریم این کمک ها بتواند گره گشای بخشی از مشکلات دانش آموزان نیازمند باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، مسجد صاحب الزمان (عج) روستای راوه همچنین به فعالیت های این کانون اشاره کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا فعالیت های کانون بیشتر به صورت مجازی انجام می شود.

 

جعفری خاطر نشان کرد: در برنامه های حضوری تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و مکان های برگزاری برنامه ها و کلاس ها ضدعفونی و شرکت کنندگان با ماسک وارد برنامه شده و فاصله اجتماعی را نیز رعایت می کنند.

کد خبر 978907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha