هم افزایی نماز، خانه، مدرسه و مسجد در تربیت نسل دانش آموخته انقلابی موثر است

حجت الاسلام با اشاره به برپایی پنج پیش اجلاس نماز در سال جاری در البرز گفت: هم افزایی « نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در تربیت نسل دانش آموخته انقلابی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» طی نشست خبری که شنبه 12 مهر در ستاد اقامه نماز استان البرز برگزار شد گفت: هم افزایی نماز، خانه، مدرسه و مسجد در تربیت نسل دانش آموخته انقلابی موثر است.

 

سرپرست ستاد اقامه نماز استان البرز با اشاره به برپایی پنجمین اجلاس سراسری نماز که به میزبانی البرز برگزار شد افزود: رهبرمعظم انقلاب هرساله به مناسبت برپایی اجلاس سراسری نماز، پیامی را مطرح می فرمایند که بسیار حائز اهمیت است.

 

وی افزود: در اجلاس 27 رهبرمعظم انقلاب به عدم اهتمام و توجه ما به حقیقت نماز و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اشاره می فرمایند و آن را برترین تضمین برای سلامتی جامعه می خوانند از این رو توجه ویژه به جایگاه مسجد، محله، مدرسه و خانه مورد توجه قرار می گیرد.

 

برپایی مسابقه صدای آشنا با هدف بهره مندی از موذن های استانی

 

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: متناسب با شرائط شیوع بیماری کرونا مسابقه ای با عنوان « صدای آشنا» با همکاری و همراهی صدا و سیمای استانی البرز طرح ریزی شده است که هدف بهره مندی از ظرفیت پتانسیل های مذهبی استان در زمینه اذان، اقامه و قرائت کلام الله مجید است.

 

وی بیان کرد: بیست و نهمین اجلاس نماز که با عنوان و محوریت « نماز، خانه، مدرسه و مسجد» برگزار می شود هریک از این عناصر جایگاه ویژه ای دارند.

 

وی افزود: ابتدا خانه و خانواده پس از آن مدرسه و در نهایت مسجد که هم افزایی و پیوند این چند محور با یکدیگر در بحث تربیت جوان انقلابی دانش آموخته نسل جدید می تواند موثر باشد.

 

سرپرست ستاد اقامه نماز استان البرز بیان کرد: طرح مفتاح از دیگر طرح های ستاد اقامه نماز است که با رویکرد آموزشی اجرا می شود و در جریان این طرح از ظرفیت های بنیاد مهدویت برای تفسیر قرآن استفاده می شود. 

 

 

کد خبر 978959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha