مشکلات اقتصادی ضربه های سنگینی به بدنه فرهنگی کشور وارد می آورد

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اینکه نباید جامعه به واسطه مشکلات و دغدغه ها از انقلاب مأیوس شود گفت: مشکلات اقتصادی ضربه های سنگینی به بدنه فرهنگی کشور وارد می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولائی برحق» طی گردهمایی با امامان محلات شاخص استان البرز که با همت سازمان تبلیغات اسلامی البرز در اردوگاه شهید باهنر کرج برگزار شد گفت: مشکلات اقتصادی ضربه های سنگینی به بدنه فرهنگی کشور وارد می آورد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز افزود: یکی از رسالت ها و تکالیفی که طلبه های جوان دارند ایجاد امید در جامعه است و در گام نخست باید خود از تنبلی و نا امیدی برحذر باشند.

 

وی با اشاره به ضرورت یک فهم واحد از رهبر جامعه در میان طلبه های دینی بیان کرد: نباید جامعه به واسطه مشکلات و دغدغه ها از انقلاب مأیوس شود؛ تا زمانی که ما اراده نکنیم و نگاه خویش را نسبت به انقلاب تغییر ندهیم نمی توان انتظار داشت که امید را به جامعه تزریق کرد. 

 

وی عنوان کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که نهادهای دینی به صورت جدی با آن مواجعه هستند، ناامیدی و رخوت است که متأسفانه به صورت جدی به جریان انقلاب ضربه وارد می کند. 

 

روحانیون باید در شرائط سخت اقتصادی با مردم همدردی و همراهی کنند 

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: طلاب تریبون دار هستند و باید در جهت مقابله با رخوت و ناامیدی همانند همیشه پیش قدم باشند و روحیه نشاط و امید را در جامعه رونق دهند. 

 

حجت الاسلام ولایی برحق افزود: روحانیون باید در شرائط سخت اقتصادی با مردم همدردی و همراهی کنند که نمونه اخیر این همراهی در قالب رزمایش مواسات و همدلی قابل تقدیر است.

 

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب وعده فروپاشی اسرائیل و آمریکا را داده اند و این در حالی است که در طول ۱۰ سال گذشته با هیچ سنجشی باور این مطلب برایمان ممکن نبود ولی به لطف الهی و پیش بینی های مدبرانه رهبر انقلاب شاهد شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهیم بود. 

 

در پایان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز عنوان کرد: روحانیون و طلبه های جهادی در قالب محرومیت زدایی همواره در تلاش بوده و هستند و همچنان با هدف امیدافزایی با مردم در جریان سختی اقتصادی همراه و همگام خواهند بود.

 

 

کد خبر 979019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha