عدم برخورداری روستاییان از زیرساخت مهمترین عامل مهاجرت است

خنجری گفت: عدم برخورداری روستاییان از زیرساخت مهمترین عامل مهاجرت به شهرهاست و در بهشهر هم همین اتفاق رخ داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، « هادی خنجری» امروز( 12 مهر) در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان بهشهر در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: توسعه روستاها به عنوان عامل و مولد تولید و اشتغال از مسائل مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

 

فرماندار بهشهر افزود: راه های روستایی ما این روزها از عدم آسفالت مناسب و خاکی بودن رنج می برند و همین مسائل موجب مهاجرت روستاییان به شهرها شده است و شاهد پیشی گرفتن نرخ شهرنشینی در بهشهر هستیم.

 

وی بیان کرد: آسفالت راه روستایی یخکش به پاسند؛ پل کیاسر، آسفالت یانه سر، جاده کنت و.. از مطالبات جدی مردم و روستاییان است که عامل مهمی برای ماندگاری آنان خواهد بود.

 

خنجری گفت: عدم برخورداری روستاییان از زیرساخت مهمترین عامل مهاجرت به شهرهاست و در بهشهر هم همین اتفاق رخ داده است.

 

وی با بیان اینکه محور رستمکلا به بندر هم چالشی مهم است که گرفتار آن شده ایم، یادآور شد: زیرسازی در برخی از نقاط این محور جواب نمی دهد و نیازمند مرمت و بازسازی هستیم که باید بررسی و اجرایی شود.

 

فرماندار بهشهر در پایان با اعلام اینکه امنیت جانی مردم برای ما مهم است، گفت: برخی از جاده های ما همچون محور بهشهر به بندر جاده مرگ برای مردم شده است و نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم و باید در این بخش چاره اندیشی شده و با تخصیص اعتبارات مناسب استانی برای مرمت و بازسازی راه ها تلاش شود.

کد خبر 979081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha