کمیته حقیقت‌یاب جهت اخراج‌های کارگران شهرداری تشکیل شود

موسوی بر تشکیل کمیته حقیقت‌یاب ویژه کارگران اخراجی شهرداری اهواز تاکید کرد و گفت: این کمیته می‌تواند بسیار از ناعدالتی‌ها در استخدام و اخراج کارگران را از بین ببرد و نقش کمیته انضباطی را برای کارگران ایفا کند.

«سید ناصر موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: موضوع استخدام نیروهای پیمانکاری خوشبختانه به کمیسیون اجتماعی مجلس کشیده شده و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته کلیات این طرح تایید شده و منتظر تایید نهایی جزئیات آن هستند.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه پس از تایید نهایی جزئیات این طرح وارد صحن علنی مجلس می‌شود افزود: خوشبختانه بسیاری از نمایندگان مجلس با اجرای این طرح موافقت دارند و ما این پیشنهاد را به نمایندگان خوزستان ارائه کردیم که اهواز را به‌عنوان پایلوت اجرای این طرح در نظر بگیرند.

 

وی بر لزوم از بین بردن استخدام نیروهای انسانی پیمانکاری در شهرداری تاکید کرد و ادامه داد: اصحاب رسانه باید در این موضوع مطالبه‌گری کنند؛ وجود شرکت‌های پیمانکاری نیروی انسانی موجب ایجاد فساد و مافیا می‌شود.

 

موسوی اضافه کرد: اکنون در شهرداری شاهدیم که حقوق‌ها به روز پرداخت می‌شود، اکنون که این اتفاق صورت گرفته چرا باید شهرداری هزینه بیشتری به پیمانکار جهت مدیریت نیروی انسانی بدهد؟ متاسفانه شاهدیم که برخی پیمانکاران از نیروهای خدمات بهره‌برداری شخصی می‌کنند که از این اتفاق شهروندان و شهر متضضر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد داده شده که کمیته حقیقت‌یاب ویژه کارگران اخراجی شهرداری تشکیل شود ابراز کرد: این کمیته می‌تواند بسیار از ناعدالتی‌ها در استخدام و اخراج کارگران را از بین ببرد و نقش کمیته انضباطی را برای کارگران ایفا کند.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز خواستار همکاری بیشتر شوراهای مراکز استان‌ها در کشور شد و تصزیح کرد: اعضای شورای مراکز استان‌ها می‌توانند با هماهنگی و شفافیت بیشتر زمینه استخدام نیروهای پیمانکاری در شهرداری را فراهم کنند؛ قطعا شهرداری به تنهایی نمی‌توانند این اتفاق را محقق کند و همکاری همه نمایندگان را می‌طلبد.

 

کد خبر 979086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha