اجرای طرح شنبه های کتاب با معرفی کتاب «منادیان تاریکی»

کیوانی گفت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «منادیان تاریکی» به نویسندگی حسین علی موسی زاده به صورت مجازی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان معرفی شد.

«محبوبه کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «منادیان تاریکی» به نویسندگی حسین علی موسی زاده به صورت مجازی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: این کتاب در پنج بخش تدوین شده است که به تاریخچه سه فرقه شیخیه، بابیه، بهائیه و نقد و بررسی آموزه‌های بهائیت، رابطه بهائیت و استعمار، نقد و بررسی تشکیلات بهائیت و روش‌های تبلیغی این فرقه پرداخته است.

 

وی ابراز کرد: در این کتاب به فرقه ضاله بهائیت و کارهای آن ها پرداخته شده است و آنچه این کتاب را از سایر کتاب های نوشته شده درباره بهائیت متمایز می‌کند، استفاده فراوان از منابع بهائی و توجه ویژه به روش های تبلیغی بهائیت است که شناخت این شیوه ها برای عموم افراد و به‌ویژه اهالی تبلیغ بسیار مهم است.

 

کیوانی گفت: مرحوم حسین علی موسوی‌زاده، مولف کتاب در مقدمه اظهار می‌کند: امروزه بهائیت در سطح بین المللی فعالیت خود را بر ضد ایران، اسلام و تشیع شدت بخشیده و عملا به یکی از بازوهای پرتحرک نظام سلطه جهانی، به‌ویژه در خاورمیانه مبدل شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: در ادامه این کتاب آمده است: این جریان شیطانی با استفاده از ادبیات دینی به تمام مقدسات یورش برده و با هدف قرار دادن اندیشه، تاریخ، شرع و علمای شیعه و با ایجاد شکاف در میان مردم اقدام به نفوذ در ارکان سیاسی دولت ایران کرده و فضای مناسبی برای توسعه فعالیت های سیاسی و اقتصادی خود فراهم کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه، رونق‌بخشی به کتابخانه‌های مساجد، احیای نقش این کتابخانه‌ها در ارتقا سرانه مطالعه و تعیین روش صحیح کتابخوانی متناسب با نیازها از جمله اهداف برگزاری طرح «شنبه‌های کتاب» است.

 

کد خبر 979272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha