کاهش سن مبتلایان به کووید ۱۹/ از پائیز سخت پیش رو سربلند بیرون می آئیم

محمدی با اشاره به اهمیت هوشیاری مردم و رعایت اصول بهداشتی گفت: متأسفانه سن افراد مبتلاء به کووید ۱۹ در ماه های اخیر کاهش پیدا کرده است و در موج سوم بیماری شاهد این مطلب هستیم.

« ساره محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص وضعیت کرونا در این استان و روند شیوع بیماری گفت: تغییر سبک زندگی در شرائط شیوع بیماری کرونا یکی از موضوعات اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: متأسفانه سن افراد مبتلاء به کووید 19 در ماه های اخیر کاهش پیدا کرده است و در موج سوم بیماری شاهد این مورد هستیم.

 

وی توضیح داد: در این دوره از بیماری افراد میانسال و جوان به صورت یکسان تحت خطر این بیماری ویروسی هستند به همین منظور ضروری است نکات بهداشتی و ایمنی را در قالب رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک جدی بگیرند.

 

محمدی بیان کرد: قریب هشت ماه از شیوع بیماری می گذرد و طی این مدت تیم های پزشکی با جدیت نسبت به مقابله با این بیماری فعالیت دارند؛ انتظار می رود که مردم نیز تمام اهتمام خود را برای مقابله با این بیماری در نظر داشته باشند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: فصل پائیز و زمستان به عنوان اوج بیماری آنفولانزا است که شباهت های زیادی با بیماری کرونا دارد به همین منظور شهروندان باید در این فرآیند هوشیارتر عمل کنند.

 

 

کد خبر 979518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha