حضور گروه سرود عاشقان ولایت یزد بر سر تربت شهید سلیمانی

گروه سرود عاشقان ولایت یزد که به منظور اجرای سرود به استان کرمان اعزام شده بودند بر سر تربت شهید سلیمانی حضور پیدا کردند.

ابوالفضل کرمانی نسب، مسئول گروه سرود عاشقان ولایت کانون صاحب الزمان (عج) یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به فعالیت های گروه سرود عاشقان ولایت گفت: تهیه، تولید و اجرای سرودهای مختلف فرهنگی به عنوان مهمترین اقدام این گروه سرود است که مورد توجه عموم مردم نیز قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا گروه سرود عاشقان ولایت در آیین رونمایی و افتتاح بوستان شهدای گمنام شهر خورسند استان کرمان حضور پیدا کرد.

مسئول گروه سرود عاشقان ولایت کانون صاحب الزمان (عج) یزد ادامه داد: پس از اجرای سرود، اعضای گروه با حضور در گلزار شهدای کرمان بر سر تربت شهید حاج قاسم سلیمانی، فاتحه قرائت کردند.

کرمانی نسب با اشاره به فعالیت های این گروه سرود گفت: خوشبختانه با تهیه محتوای مناسب و اجرا در مکان های مختلف شاهد رشد کمی و کیفی گروه بوده ایم به نحوی که استقبال خوبی از سوی کودکان و نوجوانان شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: سابقه این گروه بیش از ۱۵ سال است که توانسته ایم کودکان و نوجوانان زیادی را در این رشته به گروه های استانی معرفی کنیم.

کد خبر 979611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha