مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام یارمحمدی گفت: به مناسبت اربعین حسینی مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در بخش عمومی و نوجوان برگزار می شود .

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ادامه داد: در بخش عمومی، شرکت کنندگان به سوالات چهارگزینه ای کتاب «جاذبه حسینی» گزیده بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع حضرت زینب (س) و اربعین حسینی از انتشارات انقلاب اسلامی پاسخ می دهند.

 

وی اضافه کرد: از قسمت های دیگر بخش عمومی، کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» از قیصر امین پور است که شرکت کنندگان پس از استماع کتاب به سوالات سه گزینه ای پاسخ می دهند.

 

به گفته مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ، بخش نوجوان این مسابقه کتابخوانی از کتاب «امام حسین (ع)» از انتشارات مسجد مقدس جمکران است که شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب به سوالات چهار گزینه ای پاسخ می دهند.

 

وی مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه را تا 30 مهرماه امسال اعلام کرد و گفت: به ۴۰ برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی خاطرنشان کرد: هر مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز بوده و در مجموع ۳۰۰ امتیاز برای این مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است و هر کانونی که حداقل ۲۰ نفر از اعضای آن در هر مسابقه شرکت داشته باشند ۱۰۰ امتیاز برای کانون مربوطه کسب می کنند.

 

به گفته این مقام مسئول اعضای کانون های مساجد استان زنجان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir  مراجعه نمایند.

کد خبر 979701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha