برگزاری مراسم سراسری قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل فارس

حجت الاسلام رضایی گفت: مراسم قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل از ساعت ۹ صبح روز اربعین در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (دوشنبه 14 مهر) از برگزاری مراسم قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل خبر داد و به خبرنگاران گفت: این مراسم در استان فارس از ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۷ مهر آغاز می شود و مردم سراسر استان می توانند با شرکت در آن به خواندن زیارت اربعین امام حسین (ع) بپردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: این مراسم همچنین به شکل زنده از شبکه های رادیویی و تلویزیونی استان نیز پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: زیارت اربعین در روز اربعین علاوه بر پخش از رسانه ملی، همزمان از بلندگوهای مساجد، حسینیه ها، امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه به ویژه حرم های مطهر شیراز نیز پخش خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: این اقدام گسترده به دلیل شیوع کرونا و نبود امکان برگزاری و یا محدودیت در برگزاری مراسم اربعین به صورت حضوری در نظر گرفته شده است تا اثرگذاری نهضت امام حسین (ع) تداوم یابد.

وی اعلام کرد: از مردم سراسر استان فارس برای قرائت زیارت اربعین از بالکن و یا پشت بام خانه های خود دعوت می شود تا به صورت همزمان در این مراسم شرکت کنند و در صورت امکان به  نصب بیرق حسینی نیز بپردازند.

کد خبر 979805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha