بیش از ۱۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان خراسان شمالی واگذار می شود

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از واگذاری هزار و ۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ «مرتضی بختیاری» امروز دوشنبه (۱۴ مهرماه) در سفر یک روزه به خراسان شمالی بیان کرد: امروز بیش از ۶ هزار واحد مسکونی به صورت رسمی در اختیار مددجویان کمیته امداد سراسر کشور قرار می گیرد که سهم خراسان شمالی هزارو ۴٢٧ واحد است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: امروز همچنین فعالیت پنج هزار و ٧٧۵ طرح اشتغال در سراسرکشور به طور همزمان شروع به فعالیت می‌کند.

 

بختیاری در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، با تعیین بازه زمانی ١٨ ماهه برای تکمیل پروژه گفت: با پیگیری های استاندار، مکان مورد نیاز در اختیار کمیته امداد استان برای ساخت قرار گرفت و کمیته امداد کشور نیز اعتبارات مورد نیاز را از محل فروش اراضی مازاد برای تکمیل پروژه هزینه خواهد کرد.

 

 وی افزود: با توجه به برنامه های الکترونیک در دستور کار کمیته امداد کشور در آینده مراجعه مردم به این سازمان کم خواهد شد.

 

بختیاری با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی با سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص بودجه سال ١۴٠٠، گفت: با توجه به تکانه های اقتصادی، قیمت اراضی، املاک و کارخانه ها چندین برابر شده و اقلام سفره نیازمندان و یتیمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این فاصله باید در بودجه سال آینده دیده شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، سالمندان و بیماران صعب العلاج را جامعه هدف کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک در دوران کرونا عنوان کرد و گفت: خط تولید جهش اشتغال مددجویان کمیته امداد نیز به تولید ماسک تغییر یافت و روزانه یک میلیون ماسک تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

 

 

کد خبر 979820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha