چهار مدیر آموزشگاه آزاد هنری خراسان شمالی کارت صلاحیت تدریس گرفتند

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به صدور کارت صلاحیت تدریس برای مدرسان آموزشگاه های آزاد هنری، گفت: چهار نفر از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری استان کارت صلاحیت تدریس دریافت کردند.

«ابوالحسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه صدور کارت صلاحیت برای نخستین بار، در پنج استان کشور از جمله خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران و همدان اجرایی شده است، افزود: «شعبان اسلامی»، «محمد رضا رحیمی»، «دانوش جبار ایمانی» و «علی رحیمی» از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در رشته موسیقی و خوشنویسی هستند که کارت صلاحیت تدریس برای آن ها صادر شده است. 

 


سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای الکترونیکی شدن مجوزهای آموزشگاه‌های آزاد هنری، افزود: در همین راستا تمام آموزشگاه‌های آزاد هنری باید با مراجعه به سامانه . www.sso.farhang.gov.ir  اقدامات لازم را انجام دهند.

 

حیدری با اشاره به اینکه مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری به صورت دائمی خواهد شد، افزود: بعد از دائمی شدن پروانه‌ها نظارت‌های بیشتری بر فعالیت آموزشگاه‌ها انجام خواهد شد.


وی بیان کرد: کسانی که علاقه مند به این حوزه هستند باید در سامانه www.aes.farhang.gov.ir ثبت نام کنند که نیازمند معرفی نامه از آموزشگاه معرف (فرم ک)جهت تایید، هستند.


حیدری خاطرنشان کرد: تاکنون  127 نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند، افرادی که مدارک مورد نیاز را  کامل بارگذاری کرده و دکمه ثبت و تایید درخواست را زده باشند، درخواست آن ها پس از تایید در استان، به ستاد ارجاع می‌شود و در نهایت برای مربیان زمان آزمون تعیین می شود که این امر به صورت پیام برای متقاضی ارسال و برای مدیران آموزشگاه ها، کارت صلاحیت تدریس، به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد که قابل رویت و چاپ توسط مدیران آموزشگاه‌ها است.

 

وی اضافه کرد: همه ۱۲۷ درخواست از سوی کارشناس مربوطه بررسی و اقدامات لازم انجام گرفته است.


وی یادآور شد: چنانچه مدارک ناقص و یا دکمه تایید درخواست زده نشده باشد، درخواست برگشت داده می شود و لذا شایسته است همه متقاضیان به سایت و صفحه اصلی خود مراجعه کرده تا از روند درخواست خود مطلع شده و یا نسبت به تکمیل درخواست اقدام کنند.


 

کد خبر 979842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha