اکران فیلم های سینمایی قوی؛ پس از ماه صفر

مرتضی شایسته، تهیه‌کننده کشورمان گفت: اکران فیلم های موفق و قدرتمند پس از ماه صفر در سینماها آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرتضی شایسته در گفتگو با برنامه صحنه رادیو تهران درباره شبکه نمایش خانگی گفت: شبکه خانگی تا به این لحظه پیشرفت خوبی داشته است؛ البته به این دلیل که در کشور ما قانون کپی رایت رعایت نمی شود به محض اینکه سریال و یا فیلمی اکران آنلاین و عرضه می شود با سرعت توسط شبکه های ماهواره ای پخش می شود و به همین دلیل ضربه زیادی به سرمایه گذاران سینما و شبکه نمایش خانگی وارد می شود ولی در مجموع شبکه نمایش نمایش خانگی خوب کارکرده است.

وی با اظهار ناراحتی از دستمزد های هنگفت بازیگران گفت: بازیگران تقریبا ۹۰ درصد بودجه یک فیلم را به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند و اگر روند به همین صورت پیش برود، در آینده دیگر تهیه کننده ای و در نتیجه تولیدی و وجود نخواهد داشت.

تهیه کننده کشورمان با اشاره به اینکه پیش از این صنف تهیه کننده وجود نداشت گفت: اتحادیه صنف تهیه کنندگان به ریاست غلامرضا موسوی به تازگی تاسیس شده است و امیدواریم این اتحادیه، بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

شایسته با تاکید بر منظم بودن وضعیت فعلی سینماها گفت: سینماها پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت می کنند و همه چیز طبق برنامه و منظم پیش می‌رود و تا به این لحظه در هیچ سینمایی مورد کرونایی مشاهده نشده است.

وی با اشاره به خلوت بودن سینماها به دلیل ترس مردم از شرایط گفت: تلویزیون از سینماها حمایت نمی کند و کار تبلیغ فیلم ها را به درستی انجام نمی دهد اگر این اتفاق بیفتد دوباره اقبال به سینماها باز می گردد.

تهیه کنننده کشورمان درباره فیلم های پشت خط مانده اظهار داشت: صحبت های زیادی با تهیه کنندگان و سینماداران در خصوص فیلم های پشت خط مانده جشنواره فیلم فجر انجام شده است و امیدواریم این وضعیت بعد از ماه صفر به زودی اصلاح شود. طبق جلسات صورت گرفته، اکران فیلم های موفق و قدرتمند پس از ماه صفر آغاز می شود. امیدواریم فیلم های توقیف شده در سینماها هم اکران شوند و بتوانند بینندگان بیشتری را جذب کنند. اگر در سالن های سینما فیلم نباشد، صنعت سینما ورشکست می‌شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.
ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan۳۶۰@ پیدا و همراهی کنید.
همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

کد خبر 979915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha