نمایشگاه عکس «اربعین حسینی» در آستارا گشایش یافت

نمایشگاه عکس خبری« اربعین حسینی» در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، نمایشگاه«عکس خبری اربعین حسینی» عصر امروز(دوشنبه،۱۴مهر) با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولین محلی، اصحاب فرهنگ و هنر و اعضای سازمان‌های مردم نهاد در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.

 

در این نمایشگاه ۳۷ عکس خبری از عکاسان خبرگزاری های ایرنا، فارس، شبستان، ایسنا، مهر و دیار میرزا به نمایش گذاشته شده است.

 

یوسف هدایتی، میثم ربانی، پیمان ناصری‌زارع، رامین بشرویه، مهدی حسین‌نژادی و آرش جوهری عکاسان خبرگزاری‌هایی هستند که عکس‌هایشان در این نمایشگاه به معرض نمایش درآمده است.

 

این نمایشگاه حاصل تلاش خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری های مذکور است که آیین‌ها و مراسم‌های مردم آستارا در ماه محرم همچون طشت‌گذاری، شیرخوارگان حسینی، شاه حسین وای حسین، شبیه‌خوانی، شمع‌گردانی و استقبال و پذیرایی از زائرین خارجی اربعین و برنامه‌های دهه آخر ماه صفر را ثبت کرده‌اند.

 

نمایشگاه«عکس خبری اربعین حسینی» تا پایان هفته جاری و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر میزبان عموم شهروندان است.

 

این نمایشگاه به همت سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برپا شده است.

 

گفتنی است، در پایان برپایی نمایشگاه«عکس خبری اربعین حسینی» به عکس‌های برگزیده از نگاه بازیدکنندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

کد خبر 979946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha