کانون های فهمای بام ایران ویژه برنامه های اربعین حسینی را مجازی برگزار می کنند

مظاهری بابیان اینکه کانون های فهمای بام ایران ویژه برنامه های اربعین حسینی را مجازی برگزار می کنند گفت: این ویژه برنامه ها با شور و شعور حسینی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه های اربعین حسینی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این ویژه برنامه ها با شور و شعور حسینی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی اذعان داشت: این اقدام به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس منحوس به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مظاهری گفت: طرح بزرگ احسان قرآن از ویژه برنامه های اربعین حسینی است که به ۲ صورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم و حزب خوانی توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود که مدیران کانون ها گزارش این طرح را باید در سامانه «بچه های مسجد» بارگذاری کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه در راستای طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه را برگزار می کند.

 

مدیر فهما در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام اربعین حسینی و در ۲ بخش عمومی و نوجوان به صورت مجازی و در بستر سامانه «بچه های مسجد» برگزار می شود.

 

کد خبر 979968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha