استقبال روستاییان از طرح بازسازی مسکن مطلوب بوده است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: استقبال روستاییان این شهرستان از طرح بازسازی مسکن و دریافت تسهیلات بسیار خوب بوده است.

«عزیز ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با توجه به شریط خوب تسهیلات پرداختی و کارمزد پایین آن استقبال روستاییان این شهرستان از طرح بازسازی مسکن و دریافت تسهیلات بسیار خوب بوده است.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان بیان کرد: ۹۸۱ روستای این شهرستان در نیمه نخست امسال برای بازسازی واحدهای مسکونی خود تسهیلات دریافت کردند.

 

ابراهیمی عنوان کرد: به دنبال بارندگی های سیل آسای پارسال و آسیب هایی که به حوزه مسکن روستایی وارد شد، پرداخت این تسهیلات در دستور کار بنیاد قرار گرفت که ساخت این واحدها نیز از سال گذشته آغاز شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: زمان تعیین شده برای اتمام ساخت این واحدها از نظر بنیاد مسکن پایان امسال است ولی دوران مشارکت متقاضیان ۳۶ ماهه تمدید می شود.

 

وی مجموع تسهیلات پرداختی برای بازسازی مسکن روستایی این شهرستان در سال جاری را ۳۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: تسهیلات پرداختی به هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال با کارمزد پنج درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ ساله است.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد مسکونی ۷۰ مترمربع تعیین شده است، تصریح کرد: استقبال روستاییان این شهرستان از طرح بازسازی مسکن و دریافت تسهیلات بسیار خوب بوده است.

 

به گفته ابراهیمی اکنون ۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

 

مرکز شهرستان ۱۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

کد خبر 980009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha