۵۳ پروژه عمرانی در روستاهای استان آماده بهره برداری است

کرمی افزود: ۵۳ پروژه عمرانی آماده بهره برداری با هزینه‌ای بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان در استان است که به مناسبت روز روستا افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «تقی کرمی» امروز در حمع خبرنگاران پیشرفت عملیات بازسازی منازل روستایی شهرستان سراب را از نظر کمی و کیفی بسیار عالی دانست و اظهار داشت: رفع نواقص واحد های مسکونی و دامی نیاز به حمایت بیشتر مسؤولان و خیرین دارد.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی، از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات تکمیل و نوسازی خانه های روستایی آسیب دیده در زلزله خبر داد، خاطرنشان کرد: این پیشرفت بدون بهره مندی از شیوه های عملکردی بسیج همگانی بنیاد مسکن میسر نبود.

کرمی با اشاره به کمک های نقدی بلاعوض و تسهیلات مختلف ارایه شده به زلزله زدگان منطقه گفت: ۹۰ میلیارد تومان کل کمک بلاعوض برای بازسازی منازل در دو شهرستان سراب و میانه بود، که البته می توانستیم تحمیل این میزان هزینه را با بیمه کردن خانه های روستایی بگیریم.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی افزود: ۵۳ پروژه عمرانی آماده بهره برداری با هزینه‌ای بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان در استان است که به مناسبت روز روستا افتتاح خواهد شد. 

کد خبر 980011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha