آغاز عملیات احداث و تکمیل مجموعه ورزشی «کارگران» شهرستان جهرم

اسماعیلی از آغاز عملیات احداث و تکمیل مجموعه ورزشی «کارگران» شهرستان جهرم پس از یک وقفه ۱۰ ساله خبر داد.

«عبدالله اسماعیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به روند عملیات احداث مجموعه ورزشی «کارگران» شهرستان جهرم پس از ۱۰ سال توقف، گفت: مجموعه ورزشی «کارگران» شهرستان جهرم که متولی ان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، به دلیل مشکلات مالکیتی و همچنین مشکلات‌ ناشی از عدم انجام تعهدات‌ توسط پیمانکار و عدم‌ تایید اصول فنی برخی قسمت های سازه مغفول مانده بود.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم افزود: با وجود تلاش و کوشش های مسئولان شهرستان، ادامه احداث و تکمیل این مجموعه به جایی رسانده نشد به طوریکه برخی از سالن های آن بدون افتتاح در حالت استهلاک و خرابی قرار گرفتند.

 

وی بیان کرد: با تقاضاهای مکرر ورزشکاران، پیگیری اداره کار، مساعدت ویژه مجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی و همچنین اهتمام ویژه نماینده شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی و نیاز مبرم ورزش شهرستان به این مجموعه  این روزها شاهد عملیات اصلاح و ترمیم برخی قسمت های این مجموعه ورزشی هستیم.

 

اسماعیلی با اشاره به تداوم ساخت و سازها و عملیات احداث مجموعه ورزشی «کارگران» خاطرنشان کرد: این روند تا تکمیل مجموعه ورزشی ادامه دارد.

 

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر اینکه این مجموعه ورزشی بر روی رشته قنات قدیمی این منطقه ایجاد شده است گفت: ساختمان ورودی، استراحتگاه ورزشکاران و مهمانسرا بر روی قنات قرار ندارد و همچنین سالن چند منظوره و کاسه استخر شنا نیز در فاصله ایمن از قنات های کم عمق قرار دارد.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به ایمن بودن ساختمان این مجموعه ورزشی ادامه داد: این موارد به تایید کارشناسان فنی استان رسیده است و  بر اساس نظر کارشناسان جای هیچ‌ گرانی وجود ندارد.

 

 وی با اشاره به اینکه تخریب الحاقات استخر شنا نیز به علت عدم رعایت اصول فنی در حال اجرا است، تصریح کرد: خسارات ناشی از آن نیز بر عهده پیمانکار بوده است.

 

اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد با قول مساعد مجموعه وزارت کار، پیگیری مستمر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین اهتمام فرماندار در ایجاد همدلی در بین ادارات مرتبط به زودی شاهد اضافه شدن این مجموعه  به سرانه ورزشی شهرستان هستیم.

 

کد خبر 980037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha