برپایی مسابقه دلنوشته با محوریت محرم، اربعین و کربلا

نوری با اشاره به ضرورت تبیین واقعه عاشورا و هدف قیام امام حسین(ع) گفت: مسابقه دلنوشته با محوریت محرم، اربعین و کربلا در قالب یک برنامه فرهنگی با همت کانون فرهنگی هنری ثقلین برگزار می شود.

« مصطفی نوری» با اشاره به ضرورت تبیین واقعه عاشورا و هدف قیام امام حسین(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، گفت: مسابقه دلنوشته با محوریت محرم، اربعین و کربلا در قالب یک برنامه فرهنگی با همت کانون فرهنگی هنری ثقلین برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری تقلین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کرج افزود: با توجه به وجود بیماری کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی هنری کانون مسجد قالب مجازی گرفته است و یا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر قوانین بهداشتی اجرا می شود.

وی بیان کرد: علاقمندان به منظور شرکت در مسابقه بزرگ دلنوشته ، متن های خود را که از سه سطر بیشتر نباید باشد به آدرس jahadgaran_serag تا ۲۶ مهرماه سال جاری فرصت دارند ارسال کنند.

وی توضیح داد: ایام محرم به ویژه اربعین حسینی یکی از مهم ترین روزهایی است که فرهنگ و آرمان حقیقی اسلام ناب با واقعه عاشورا تثبیت شد.

نوری ادامه داد: هرساله پیاده روی اربعین حسینی از محورهای اصلی برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد بود ولی در سال جاری با توجه به محدودیت ها صورت دیگری به این برنامه داده شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین عنوان کرد: از همان روزهای نخست بیماری، فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد به صورت آتش به اختیار در جهت ضدعفونی کردن معابر، مدارس و ... همچنین ملاقات از بیماران کرونایی و قدردانی از پرسنل بیمارستان پای کار آمدند.

نوری ادامه داد: آماده سازی 5 هزار بطری مواد ضدعفونی دست و البسه طبخ و توزیع 300 ظرف غذای گرم میان خانواده های نیازمند نمونه اجرایی این کانون فرهنگی هنری با همکاری و همراهی پایگاه بسیج است.

کد خبر 980131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha