بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال کانون فرهنگی و هنری خیرالنساء آستانه هستند

صانعی با بیان اینکه فعالیت جوانان در کانون فرهنگی و هنری آنها را در برابر ترفندهای دشمنان واکسینه می‌کند گفت: بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال کانون فرهنگی و هنری خیر النساء آستانه اشرفیه هستند.

« فریده صانعی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهارکرد: کانون فرهنگی و هنری مساجد ظرفیتی بالا برای جذب جوانان و نوجوانان است.

 


مسئول کانون فرهنگی و هنری خیرالنساء آستانه اشرفیه با بیان اینکه دشمنان امروز نظام و کانون گرم خانواده اصیل ایرانی را هدف قرار داده‌اند گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات، کانون‌های مساجد می‌توانند با ترفندهای شوم دشمنان مقابله و جوانان را در برابر این تهاجمات فرهنگی واکسینه کنند.

 


وی اذعان کرد: فعالیت‌های ورزشی، برگزاری کلاس‌های احکام و قرآن از جمله مهمترین برنامه‌های این کانون شمرده می‌شود.

 


مسئول کانون فرهنگی و هنری  خیرالنساء آستانه اشرفیه افزود: پخت آش در روز اربعین یکی از دیگر فعالیت‌های گروهی کانون فرهنگی و هنری خیرالنساء است که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 


صانعی تصریح کرد: دوخت ماسک در بحران کرونا ویروس یکی از فعالیت‌هایی است که در دست پیگیری است و تا یک هفته دیگر با همکاری امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) و با حضور فعالین کانون انجام می‌شود.

 


وی به هیئت امنای مسجد اشاره و خاطر نشان ساخت: کانون فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای دارد اما متاسفانه با مخالفت‌های هیئت امنا مسجد روبه رو هستیم.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری خیرالنساء آستانه اشرفیه ادامه داد: تجهیز امکانات از جمله فرش سجاده‌ای در مسجد و برپایی نماز صبح از جمله مطالبات کانون فرهنگی و هنری خیر النساء است.

 

صانعی به فعالیت های گسترده و علاقمندی اهالی محل به کانون فرهنگی و هنری مسجد پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال این کانون هستند و در این مرکز فعالیت دارند.

کد خبر 980140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha