قادریم نیازهای کشور را در زمینه سیم و کابل تفلونی مرتفع کنیم

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: مجموعه کارخانه تولید سیم و کابل تفلونی صنایع دریایی وزارت دفاع قادر است نیازهای کشور را در زمینه سیم و کابل تفلونی مرتفع کرده و در اختیار همه بهره‌برداران قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، دریادار امیر رستگاری روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح و راه‌اندازی کارخانه تولید کابل‌های تفلونی نظامی و غیرنظامی که با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع برگزار شد،  ویژگی‌های محصول راهبردی از جمله مقاومت دمایی از منفی ۹۰ تا ۲۶۰ درجه سانتیگراد، هدایت بسیار خوب، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، مقاومت در برابر حلال ها و مواد شیمیایی، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش و انعطاف‌پذیری را عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: این محصول راهبردی کاربردهای وسیعی در صنایع دفاعی و نظامی از جمله دریایی، هوایی و موشکی و در صنایع غیرنظامی نظیر خودروسازی، ریلی، پتروشیمی و پزشکی و سایر صنایع مربوط به روشنایی دارد.

رستگاری خاطرنشان کرد: این مجموعه قادر است تمامی نیازهای کشور را در زمینه سیم و کابل تفلونی مرتفع کرده و در اختیار همه بهره‌برداران قرار دهد.

در مراسمی با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دریادار امیر رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع کارخانه بزرگ تولید «سیم»  و «کابل»  های تفلون نظامی و غیرنظامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 980332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha