گازرسانی به تمام روستاهای کشور تا پایان کار دولت

محمد امید گفت: در این دولت هر ۱۰ روز یک روستا به شبکه آبرسانی متصل شده و تا پایان کار دولت تمام روستاها به گاز متصل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ظهر امروز در کارگروه توسعه صادرات زنجان بر ضرورت کارآفرینی و تولید ثروت در روستاها توسط دولت تاکید کرد و گفت: اقدامات دولت در روستاها و مناطق محروم قابل مقایسه با گذشته نیست و روستاهای بالای 20 خانوار از مزایای خوبی برخوردار هستند.

 

محمد امید به رشد زیرساخت های توسعه در دولت اشاره کرد و گفت: در این دولت هر 10 روز یک روستا به شبکه آبرسانی متصل شده و تا پایان کار دولت تمام روستاها به گاز متصل می شوند.

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به اختصاص ۱‌.۵ میلیارد دلار، از صندوق توسعه ملی به بحث اشتغال روستائیان اشاره کرد و گفت: هدف انقلاب رفع محرومیت و توجه به مناطق محروم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی در روستاها براساس ظرفیت خواهد بود، گفت: استفاده از صندوق‌های خرد کارآفرینی مورد تاکید معاونت توسعه روستایی است.

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری یکی از راه های کاهش بیکاری در روستاها را تخصیص و جذب اعتبارات طرح اشتغال روستایی عنوان کرد و گفت: اشتغال، پایه و اساس توسعه روستایی است.

 

این مقام مسئول بیمه روستائیان و افزایش تعداد بیمه شدگان با موافقت دولت را متذکر شد و گفت: روستائیانی که که از محل طرح های اشتغال روستایی استفاده می‌کنند بیمه اجتماعی می شوند که بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت را شامل می‌شود.

 

کد خبر 980334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha