کارهای مساجد به صورت یک صدا در حوزه فرهنگی پیش ببریم

سهرابی گفت: انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد یکی از دغدغه های نماینده ولی فقیه بود که به جدیت دنبال می شد که این اتفاق روی دهد که کارهای مساجد به صورت یک صدا در حوزه فرهنگی پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 15 مهر) در جلسه انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم که این فرصت روی داد تا یکی از دغدغه های نماینده ولی فقیه در فارس اجرایی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد یکی از دغدغه های نماینده ولی فقیه بود که به جدیت دنبال می شد که این اتفاق روی دهد که کارهای مساجد به صورت یک صدا در حوزه فرهنگی پیش ببریم.

وی اظهار کرد: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از چهار ماه گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تجلیل از خانواده شهدا می پردازد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به بیماری کرونا، به صورت مجازی و برخی روزها به صورت حضوری از خانواده شهدا تجلیل کرد و من هم به تاسی از آن در این برنامه ها در استان حضور داشتم و تکریم خانواده شهدا را انجام دادیم.

سهرابی افزود: پیرامون ساخت تندیس های شهدای مقاومت هیچگونه مشورتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نگرفته است و برای باغ موزه موسیقی هم ما هیچ همکاری نداشته ایم.

وی تاکید کرد: جشنواره ها و برنامه ها در نیمه دوم سال در فضای مجازی برگزار می شود.

کد خبر 980345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha