وقف زمین مسکونی به متراز ۱۸۴ متر مربع برای احداث مسجد

موسی زاده گفت: واقف خیراندیش حاج ولی بهروش زمین مسکونی به متراژ ۱۸۴ متر مربع به ارزش ۴۶۰ میلیون تومان را جهت احداث مسجد وقف کرده است.

«عبدالله موسی زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: وقف يکی از ماندگارترين اعمال انسان پس از مرگ است که گشودن گره از کاربندگان خدا، تعليم و تعلم، کمک به نيازمندان و بيماران از جمله مصاديق اين سنت حسنه است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان نقده افزود : وقف بیش و پیش از آنكه خیر و فایده‌ای برای دیگران داشته باشد، واقف را دگرگون و مستعد دریافت‌های معنوی می‌كند.

وی با اشاره به اینکه در دو روز اخیر، دو وقف جدید در شهرستان به ثبت رسیده است، گفت : واقف خیراندیش حاج ولی بهروش زمین مسکونی به متراژ ۱۸۴ متر مربع به ارزش ۴۶۰ میلیون تومان را جهت احداث مسجد وقف کرده است.

 موسی زاده با بیان اینکه وقف سنتی کهن و جهانی به معنی بخشش پول یا ملک به شخص یا موسسه غیرانتفاعی است که منافع مربوط به این بخشش را به مصرف خاصی برساند افزود : بحمدالله در راستای اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص گسترش وقف در سطح جامعه امروزی و با توجه به اینکه جامعه اکنون نیازمند وقف با نیت‌های روز می‌باشد، شاهد گسترش روزافزون این سنت نیکو در جامعه هستیم.

 

کد خبر 980361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha