شرایط بهره برداری مرکز توانبخشی ایثارگران گلستان فراهم شود

حق شناس گفت: ۱۳ سال از ساخت مرکز توانبخشی ایثارگران در استان می گذرد و باید شرایطی فراهم شود که این پروژه به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (سه شنبه 15 مهر) در آیین امضاء تفاهم نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: 700 جانباز زیر 25 درصد داریم که هیچ شغلی ندارند و نیاز است که در خصوص بسته های کمک معیشتی به این افراد اقدام شود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: 60 تا 70 نفر جانباز درخواست تسهیلات اشتغالزایی دارند و نیاز است که کارگروه اشتغال در ایثارگران برگزار شود.

 

حق شناس افزود: بیش از 13 سال پیش در خصوص مرکز توانبخشی ایثارگران اقدام شده است و نیاز است که در این زمینه اقدام شود.

 

وی گفت: 6 شهید خدمت در سیل 98 تقدیم کردیم و خانه تک تک این افراد رفتیم و آنها آنقدر محجوب و عزت نفس دارند و تنها در مراجعات بخشی از مسائل را بیان می کنند و درخواست می کنیم که به مطالبات آنها بنیاد شهید رسیدگی کند.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: ساماندهی گلزار شهدا باید در دستور کار قرار بگیرد و هنوز ساماندهی هفت درصد از گلزار شهدای استان باقی مانده است.

 

حق شناس بیان کرد: چاپ کتاب در حوزه هشت سال دفاع مقدس و شهدا در استان گلستان از سوی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در دستور کار است و انتظار این است که بنیاد شهید از این حرکت حمایت کند.

 

کد خبر 980403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha