لزوم رسیدگی به مشکلات و دغدغه های جامعه ایثارگری

سنگدوینی گفت: بحث آسایشگاه توشن که چندین سال است بلاتکلیف باقی مانده باید در دستور کار قرار گیرد و هرچه زودتر این پروژه به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» عصر امروز (سه شنبه 15 مهر) در آیین امضاء تفاهم نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: امروز اقتدار کشور را مرهون ایثارگران هستیم و اگر امروز در هر جایگاهی قرار داریم باید خود را مدیون خون شهدا بدانیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس به لزوم رسیدگی بیشتر به خانواده شهدا تاکید کرد و ادامه داد: باید به انتظارات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا به بهترین نحو پاسخ داده شود.

 

سنگدوینی بابیان اینکه حق خانواده شهدا از خدماتی که عرضه می شود بالاتر است، ادامه داد: مشکلات و دغدغه جامعه ایثارگران در وزارت نفت با توجه به مسئولیتی که در مجلس به بنده محول شده است پیگیری می کنیم.

 

وی گفت: برخی از ایثارگران برای ارزیابی درصد جانبازی مراجعه می کنند و در این مراجعات گاهی حتی میزان درصد جانبازی آنها کاهش پیدا می کند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: انتظار است که به جامعه ایثارگران رسیدگی شود، بحث آسایشگاه توشن باید در دستور کار قرار گیرد و هرچه زودتر این پروژه به پایان برسد.

کد خبر 980418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha