برگزاری جلسه هماهنگی مراسم یوم الله ۱۳ آبان و هفته وحدت

جلسه هماهنگی مراسم یوم الله ۱۳ آبان و هفته وحدت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران هفته وحدت را از سرمایه های  ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: در شرایطی که دنیای استکبار و صهیونیست  مطامع پلید خود را در جهان اسلام جستجو می کنند و به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمین هستند ، تمسک به حبل الله و وحدت جهان اسلام می تواند خنثی کننده توطئه های دشمنان باشد.

وی افزود: در این هفته با هماهنگی دستگاههای مختلف  برنامه های محتوایی ارزشمندی پیش بینی شده که لازم است همه دستگاهها در این رابطه تلاش کنند.

محمودی به مناسبت مهم نیمه اول آبان ماه اشاره کرده وگفت: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در پایان این هفته قرار‌گرفته که باید جهت بزرگداشت این روز تاریخی و بزرگ پیش بینی های لازم صورت گیرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بر لزوم تبیین و تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت ایران تاکید کرد و اظهار داشت: باید تمامی دستگاهها و مراکز تبلیغی و انقلابی با تولید محتواهای مناسب و راه اندازی هشتک ، فضای مجازی را تحت تاثیر  این مناسبت مهم قرار دهند.

محمودی گفت: جزئیات برنامه های هفته وحدت و ۱۳ آبان در موقع مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ۱۳ آبان امسال را اولین سال بدون حاج قاسم دانست و گفت : قطعا دنیا پیام ضد استکباری را در ۱۳ آبان برای بار دیگر از ملت ایران خواهد شنید.

کد خبر 980483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha