چهارمحال و بختیاری به آسمان نمای دیجیتال ثابت مجهز شد

رحیمی از راه اندازی اولین آسمان نمای دیجیتال ثابت در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این آسمان نما برای نخستین بار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گشایش یافت.

«فرزاد رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، از راه اندازی اولین آسمان نمای دیجیتال ثابت در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این آسمان نما برای نخستین بار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گشایش یافت.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف افتتاح این آسمان نما را پاسخگویی علمی به پرسش های دانش آموزان در مورد سیارات خواند و افزود: کودکان و نوجوانان می توانند با این آسمان نما با انواع سحابی و ستارگان به صورت دقیق و علمی آشنا شوند.

 

وی با اشاره به اینکه این آسمان نما به مناسبت هفته کودک در استان به بهره برداری رسید، اظهار کرد: آسمان نمای دیجیتال ثابت استان در فضایی به مساحت 100 مترمربعی بنا شده که حدود 50 نفر می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند.

 

رحیمی با بیان اینکه آسمان نمای دیجیتالی سیار نیز پیش از این در استان فعال بود، تصریح کرد: این آسمان نما در مناطق روستایی استان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: محصولات و خدمات این کانون به مناسبت هفته کودک با تخفیف 25 درصدی در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

کد خبر 980627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha