آغاز ترمیم خیابان ها و معابر اصلی جهرم با استفاده از آسفالت پلیمری

نظری از آغاز ترمیم معابر سطح شهر جهرم با استفاده از آسفالت پلیمری از امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: این نمونه آسفالت در عین حال مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

«علیرضا نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آسفالت معابر اصلی شهر جهرم از امروز چهارشنبه ۱۶ مهرماه، با آسفالت خیابان «شهید فرد اسدی» آغاز می شود.

 

شهردار جهرم با اشاره به اینکه روکش آسفالت در خیابان های جهرم از جنس پلیمر است، افزود: در تلاش هستیم تا حداکثر در مدت ۴۸ ساعت عملیات آسفالت این خیابان به اتمام برسد.

 

وی از آغاز آسفالت خیابان «آیت الله کاشانی» پس از اتمام عملیات خیابان «شهید فرد اسدی» خبر داد و از شهروندان و کاسبان این خیابان خواست که در مدت ۴۸ ساعت حتی المقدور از تردد  در این خیابان خودداری کرده تا کیفیت آسفالت در آینده دوام بیشتری داشته باشد.

 

نظری همچنین مسیرهای جایگزین جهت تردد شهروندان را  بلوار «مصطفی خمینی»، بلوار «امام خمینی (ره)» و بلوار «شهید باهنر» معرفی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه آسفالت ‌های پلیمری به دلیل خواصی که دارند، می ‌توانند در ضخامت ‌های کمتر و با استفاده از مواد اولیه کمتر تولید و استفاده شوند، عنوان کرد: همچنین این نمونه آسفالت در عین حال مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

 

شهردار جهرم با بیان اینکه براساس تحقیقات استفاده از آسفالت پلیمری در بلند مدت هزینه ‌ها را تا ۵۰ درصد کاهش می ‌دهد، تصریح کرد: علاوه بر این به دلیل ترک خوردن و آسیب دیدن کمتر، نیاز به ترمیم آن هم به مقدار زیادی کمتر است.

کد خبر 980668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha