سه شنبه های تکریم همدان در منزل شهیدان حمیدی نور برگزار شد

سه شنبه هاي تکريم اين هفته استان همدان ميزبان خانواده شهيدان رضا و مرتضي حميدي نور شهيداني که در يک روز متولد شدند و فاصله شهادتشان کمتر از ۲ ماه بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  طرح سه شنبه های تکریم این هفته استان همدان در منزل مادر شهیدان رضا و مرتضی حمیدی نور با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان برگزار شد.

 

 «مجید صفدریان» در این دیدار ضمن اشاره به طرح سه شنبه های تکریم این طرح را یکی از اقدامات ارزشمند کانونهای فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: در طرح سه شنبه های تکریم هر هفته دیدار با یک خانواده شهید برگزار  و از خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل می آید.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان  افزود: شهیدان رضا و مرتضی حمیدی از شهدای استان هستند که هر دو برادر در 4 آبانماه سال 1345 متولد شدند و در سال 65 به شهادت رسیدند و فاصله شهادت این دو شهید والامقام کمتر از 2 ماه بود.

 

«حمید رضا ناهیدی فرد» در این دیدار هدف از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم»  را ارج نهادن به مقام خانواده شهدا و آشنایی فعالان کانون های مساجد با سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: این طرح متقارن با چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در سراسر کشور به صورت هفتگی در شهرها و حتی مناطق روستایی با حضور در منازل خانواده معظم شهدا انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: خانواده های معظم شهدا ذخایر فرهنگی و اجتماعی و  مبلغ فرهنگ ایثار، صبر و ایستادگی در کشور هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان، عزت، اقتدار، استقلال و آزادی ملت ایران  را مرهون خون پاک شهدا  دانست و اظهار داشت:  تکریم خانواده‌های شهدا کمترین کاری است که بر عهده همه اقشار جامعه است و به یقین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون عمل به آرمان شهدا ممکن نخواهد بود.

 

 

 

کد خبر 980704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha