مردم نسبت به مسائل اقتصادی نگران هستند/لزوم  برخورد با ترک فعل مسئولان

خسروی با بیان اینکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کشور نگران هستند، گفت: این مشکلات اقتصادی کشور دشمن را امیدوار کرده است و تقاضا می شود ریاست قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم و در دفاع از انقلاب برخورد قانونی با ترک فعل مسئولان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» عصر امروز(16 مهر) در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: تلاش های قوه قضائیه طی چند ماه اخیر باعث افزایش امید و تقویت مدیریت میدانی و اسلامی در جامعه شده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کشور نگران هستند، ادامه داد: کمتر از یک ماه تا انتخابات آمریکا باقی مانده و به دنبال برگ برنده هستند تا برای انتخابات از آن استفاده کنند و به نظر می آید این مشکلات اقتصادی کشور دشمن را امیدوار کرده است که تقاضا می شود ریاست قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم و در دفاع از انقلاب برخورد قانونی با ترک فعل مسئولان داشته باشد.

 

خسروی با اشاره به جایگاه آیت الله رئیسی به عنوان نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان گفت: در هر جلسه ای از بودجه خراسان جنوبی دفاع کنید چرا که پهناوری و پراکندگی جمعیت استان موجب شده در خدمات رسانی با مشکلاتی مواجه باشیم.

 

وی با بیان اینکه سرانه کمک مردم متدین خراسان جنوبی به عتبات عالیات پنج برابر سرانه کشوری است، ادامه داد: درخوات داریم تا از مردم این استان پشتیبانی مضاعفی شود چرا که این استان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات مکرر مردم مرکز استان خراسان جنوبی بحث ناتمام زمین های پادگان 04 ارتش است، افزود: باید سریعتر وضعیت این زمین ها تعیین تکلیف شود چرا که از این مشکل 14 سال می گذرد.

 

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصناف و واحدهای تولیدی استان با بانک ها است که می طلبد شعب ویژه برای حل این مشکل در دادگستری ایجاد شود.

 

خسروی خواستار افزایش بودجه سازمان زندان ها با توجه به تورم ها شد و گفت: منابعی که توسط مواد مخدر به کشور واریز می شود درصد اندکی از آن به شهرستان بیرحند برگشت می شود که درخواست داریم تا میزان برگشت این رقم اعتباری افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه در برخی شهرستان های استان خراسان جنوبی اداره ثبت اسناد وجود ندارد، افزود: خواستار ایجاد اداره ثبت اسناد در این شهرستان ها از جمله زیرکوه و خوسف هستیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در پایان با بیان اینکه امیدواریم دولت، مجلس و قوه قضائیه با همدلی دست دشمنان را قطع کند، گفت: از عملکرد مثبت ریاست قوه قضاییه که باعث افزایش امید به کارآمدی مدیریت فقهی و دینی و مدیریت میدانی شده قدردانی می کنیم.

کد خبر 980853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha