لزوم استفاده از ظرفیت معنوی اربعین برای سازندگی

کرمانیان خودباوری را رمز عبور از گردنه های سخت تحریم ها و خود تحریمی دانست و گفت: باید از ظرفیت معنوی اربعین برای سازندگی کشور بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین کرمانیان» امروز(16مهر) در مراسم اربعین حسینی دانشجویان استان مازندران  همراه با اعلان انزجار از کشورهای عربی هم پیمان با رژیم صهیونیستی و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای سما شهرستان ساری به همت سازمان بسیج دانشجویی، بیان کرد: بسیج جدا از ما نیست، ما در کنار بسیج دانشجویی هستیم حماسه عاشورا در همه زمان‌ها در اوج بوده است، کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی روزگاری ما شاهد پیاده‌روی‌های چندین میلیونی در کشوری باشیم که سالیان سال با آن‌ها جنگیدیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران افزود: در اوج حمله و هجوم داعش با آن همه حواشی تا سال گذشته حماسه بزرگی در کربلا برگزار شد، در اربعین حسینی طی سال‌های گذشته شاهد همدلی و همراهی بودیم به خصوص در کشورمان ایران میلیون ها نفر با وجود مشکلات متعدد، اربعین را گرامی داشتند امیدواریم بتوانیم از گردنه‌های سخت و تحریم‌ها و خود تحریمی در حوزه‌های مختلف را برطرف کنیم.

 

کرمانیان تاکید کرد: باور کنیم که می‌توانیم در جایی که همه راه‌ها بسته است در همه موارد در کشور از این مشکلات عبور ‌کنیم به شرطی که از ظرفیت‌های این روزها همچون اربعین استفاده کنیم تا بتوانیم ایرانی مقتدر به‌خصوص در مباحث اقتصادی بسازیم.

 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم ضمن قرائت بیانیه دانشجویان استان در محکومیت کشورهای عربی هم پیمان با رژیم جعلی اسرائیل و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) از خانواده شهید مدافع حرم مشتاقی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 980868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha