سه ماموریت مهم گیلان در ساخت و ترمیم عتبات عالیات

دوهندو پروژه طرح ترمیم گنبد بارگاه ملکوتی سیدالشهداء، ساخت صحن حصرت فاطمه زهرا(س) در نجف و احداث شبستان حضرت زینب(س) در کربلا را سه ماموریت مهم عتبات و عالیات استان گیلان دانست.

«مجید دوهندو» با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به ماموریت های ستاد عتبات عالیات استان گیلان اشاره کرد و گفت: احداث شبستان حضرت زینب (س) در کربلای معلی و حرم امام حسین (ع) یکی از این ماموریت هاست.



رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان پروژه طرح ترمیم گنبد بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) و ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف را از دیگر پروژه های این ستاد دانست و اظهار کرد: استان گیلان همیشه در انجام کارهای خیر جزو اولین ها بوده و امیدواریم همه مردم مومن و ولایتمداری که دوست دارند با ما در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.



وی با اشاره به اینکه برای مشارکت در این امر سه راه ساده در نظر گرفته‌ شده است، گفت: در راه اول هر گیلانی می تواند با پرداخت پنج هزار تومان در سال واریز به صورت سالانه به شماره حساب ۰۱۰۶۰۶۹۷۹۷۰۰۰ بانک ملی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان گیلان و یا واریز به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۱۸۹۴۵۳ بانک رسالت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان توشه ای برای آخرت خود و فرزندان خود داشته باشند.



دوهندو اضافه کرد: راه دیگر پرداخت یک میلیون تومان وام است که نیاز نیست علاقه‌مندان به بانک مراجعه کنند چرا که برای انجام این کار ما با بانک رسالت در سراسر ایران هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و مشارکت کنندگان در این طرح می توانند فقط با ارائه یک برگ فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و دریافت یک شماره کارت از ستاد عتبات استان در طرح «بنای نور» جهت مشارکت در بازسازی عتبات و عالیات تنها با بازپرداخت ماهیانه ۱۷ هزار تومان مشارکت کنند.



وی تصریح کرد: راه دیگر با توجه به همه اتفاق هایی که رخ داده است و رعایت پروتکل های بهداشتی کسانی که می خـواستند اطعامی بدهند می توانند نیت خود را در این راه هزینه کنند و هرکس که تمایل داشته باشد می تواند از ۱۵۰ هزار تومان به بالا در این طرح مشارکت کند و برای اینکه این افراد از انجام این طرح چیزی به یادگار داشته باشند ما نیز یک سند افتخار تقدیم آنان می کنیم.



دوهندو با ابراز امیدواری از سربلندی در این ماموریت بیان کرد: امسال با توجه به شرایط پیش آمده با شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی است تا مردم نذورات خود را در این راه هزینه کنند.

کد خبر 980897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha