هیئت های مذهبی  محبت و عشق به اهل بیت (ع) را هدایت می کنند

میرغضنفری مسئولیت هیئت های مذهبی را مهم و حساس عنوان کرد و گفت: هیئت های مذهبی در تربیت جامعه و ترویج آموزه های دینی نقشی مهم و اثرگذار دارند، آنها محبت و عشق را به سوی اهل بیت (ع) هدایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» امروز(چهارشنبه، 16 مهر) در دیدار با اعضای هیئت رزمندگان اسلام از آنان برای برگزاری مراسم های مذهبی به ویژه سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم سال جاری با وجود شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: ضرورت برگزاری مجالس ولادت و سوگواری ائمه معصومین(ع) به جهت تبیین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) از نقش و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

فرماندار انزلی مسئولیت هیئت‌های مذهبی را بیان واقعیات و سبک زندگی صحیح با پیروی از تعالیم اسلامی بر اساس رفتار و گفتار اهل بیت عصمت و طهارت عنوان کرد و اظهار داشت: ارادت عاشقانه مردم به اهل بیت(ع) همواره در طول تاریخ اثبات شده است. هرگاه این مکتب به حضور مردان بزرگ نیاز داشته، هیئت‌های مذهبی پیشگام بوده و در حفظ شعائر اهل بیت (ع) کوشیده اند.

 

وی اقدامات موثر هیئت‌های مذهبی در یاری رسانی به مردم در مقاطع سخت اجتماعی را از شاخصه‌های خوب درس آموزی از مکتب ائمه معصومین(ع) دانست و تصریح کرد: در دوران سخت شیوع ویروس کرونا هیئت های مذهبی در امدادرسانی به هموطنان، خوش درخشیدند و با رعایت اصول بهداشتی در برپایی مجالس سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به خوبی نقش آفرینی کردند.

کد خبر 980916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha