شهدا خالصانه و شجاعانه ایثار کردند

زاهدی بابیان اینکه شهدا خالصانه و شجاعانه برای حفظ امنیت و عزت نظام اسلامی، ایثار کردند گفت: اگر ایثار و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان نبود، هرگز چنین آرامش و عزتی را تجربه نمی کردیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «منوچهر زاهدی» در چهاردهمین هفته از سه شنبه های تکریم استان چهارمحال و بختیاری که با حضور «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، «روح الله عسگری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد، «یدالله حسینی» مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در منزل خانواده «شهیدان زاهدی» برگزار شد، اظهار داشت: شهدا خالصانه و شجاعانه ایثار کردند

 

پدر شهیدان زاهدی بابیان اینکه شهدا خالصانه و شجاعانه برای حفظ امنیت و عزت نظام اسلامی، ایثار کردند گفت: اگر ایثار و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان نبود، هرگز چنین آرامش و عزتی را تجربه نمی کردیم.

 

وی ابراز کرد: حمید پس از شهادت بهرام و سعيد زاهدي، تفنگ برادرانش را به دست گرفت و در اكثر عمليات های رمضان، والفجر ۴، والفجر ۸، كربلای ۵، جزيره مجنون و والفجر ۱۰ که بین سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۶ اتفاق افتاد حضوری عاشقانه و خالصانه داشت.

 

زاهدی گفت: شهید «حمید زاهدی» در حدود ۸۴۰ روز در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد و ساير اوقات خود را نيز در سپاه، پايگاه بسيج و پادگان شهيد رجایی فرخشهر گذراند.

 

پدر شهیدان زاهدی ادامه داد: شهید «حمید زاهدی» از دست خط و طراحی بسيار زيبايی برخوردار بود و اكثر پلاكاردها با خط زيبای پسرم نوشته می شد.

 

وی افزود: شهید «حمید زاهدی» در پادگان شهيد رجایی فرخشهر ۲ سال به عنوان مسئول آموزش نظامی و مربی تاكتيک در آموزش بسيجيان جان بر كف فعاليت داشت و به گفته شاگردانش از بهترين، صادق‌ترين، فعال ترين و شجاع‌ترين مربيان پادگان بود.

 

پدر شهید حمید زاهدی ادامه داد: شهید در آخرين عمليات (والفجر ۱۰) فتح حلبچه به عنوان معاون گروهان داوطلبانه به همراه ديگر همرزمانش در محوری كه صد در صد احتمال شهادت در آن می رفت شركت کرد و عاقبت نيز به آرزوی ديرينه اش كه شهادت بود نائل شد.

 

در پایان این دیدار از پدر شهیدان سعید، بهرام و حمید زاهدی با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

کد خبر 980961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha