برگزاری مجازی برنامه های اربعین حسینی در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: برنامه های اربعین حسینی توسط کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری با شور و شعور حسینی در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برنامه های اربعین حسینی توسط کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری با شور و شعور حسینی در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح بزرگ احسان قرآن و مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه در راستای طرح ملی «ایران قوی» از جمله برنامه های اربعین حسینی در کانون های فهمای استان است.

 

وی افزود: پخش زیارت اربعین از فضای مجازی، مرثیه خوانی در عزای «سیدالشهدا (ع)»، مسابقات متعدد خوشنویسی، عکاسی و دل نوشته از دیگر برنامه های اربعین حسینی در کانون های فهمای استان است که در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

 

مظاهری گفت: برنامه های اربعین حسینی امسال در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری به منظور حفظ بهداشت و فاصله اجتماعی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری عزاداری «امام حسین (ع)» در خانه‌ها و زیارت اربعین از طریق سامانه «بچه‌های مسجد» به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

 

کد خبر 980964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha